We zijn goed thuisgekomen en hebben reeds heimwee naar Frankrijk.🙂
Jullie huisje is ons heel goed bevallen. Het was heel proper bij aankomst, het welkomstgeschenk was een aangename verrassing.
De welkombrochure was heel duidelijk.
We hebben geen opmerkingen, mooi huisje met alles erop en eraan, hele mooie en rustige omgeving.
Het is zeker een meerwaarde dat er een lijst was met leuke uitstappen.
We zijn gaan eten in Le Bouchon te Aiguèze....een aanrader!!
Jullie mogen terecht fier zijn op het huisje!
Alvast bedankt en tot later misschien!