We hebben genoten van de rust en het prachtige uitzicht.
Jullie huis was perfect in orde en heel gezellig. Bedankt ook voor de leuke attentie!
We waren met 4 personen aanwezig.
Het restaurant La Maison de Mamilesime vonden we gezellig en hebben er lekker gegeten.
La Grotte Saint-Marcel en het dorpje Aigueze is de moeite van het bezoeken waard.
(mei 2025)