We hadden een leuke vakantie, los van de bewolking waar jullie ook niets konden aan doen. Het huisje lag er rustig, met een mooi uitzicht en we hadden geen last van nachtlawaai. Door met Pasen op vakantie te zijn, was het overal niet te druk in de steden, dorpen en bezoekerscentrum en was de warmte te doen. We hadden het er gisteren nog over, heel positief.
Jullie lijst hadden we elke dag mee. We maakten in het begin van de vakantie een weekplanning gericht op het weeroverzicht van die week. Al kennen we de streek, toch nieuwe zaken gezien en gedaan.