Het huis was alles wat we verwacht hadden, proper, voorzien van alle keukengerei wat we normaal gebruiken. En heel erg rustig. Zwembad was top, onze dochter heeft er uren in doorgebracht. Ik vond ook de mail met de uitleg super, wij houden van duidelijke communicatie en dat is bij jullie zeker het geval.
We hebben verschillende dingen gedaan, zoals SUP op de cèze, markt goudarguès, alès en uzes bezocht. Maar meest hebben we genoten van de rust en het niks doen.
We proberen na iedere vakantie altijd alles netjes achter te laten , de avond ervoor
Stofzuigen en met een dweil erdoor is maar een kleinigheid voor ons.
We gaan waarschijnlijk ook nog eens jullie huis in de ardennen huren dat ziet er ook super uit.
Nogmaals bedankt voor het huren van jullie vakantie huis en tot ziens.