Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht in het gastenboek.

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Fam. Bruist
Het huis was alles wat we verwacht hadden, proper, voorzien van alle keukengerei wat we normaal gebruiken. En heel erg rustig. Zwembad was top, onze dochter heeft er uren in doorgebracht. Ik vond ook de mail met de uitleg super, wij houden van duidelijke communicatie en dat is bij jullie zeker het geval. We hebben verschillende dingen gedaan, zoals SUP op de cèze, markt goudarguès, alès en uzes bezocht. Maar meest hebben we genoten van de rust en het niks doen. We proberen na iedere vakantie altijd alles netjes achter te laten , de avond ervoor Stofzuigen en met een dweil erdoor is maar een kleinigheid voor ons. We gaan waarschijnlijk ook nog eens jullie huis in de ardennen huren dat ziet er ook super uit. Nogmaals bedankt voor het huren van jullie vakantie huis en tot ziens.
Even geduld...