Wij zijn vlot thuis geraakt met de rechtstreekse tgv naar brussel.
Wij hebben een aangenaam verblijf gehad in jullie vakantiewoning.
De kinderen hebben enorm genoten van het zwembad.
Er is niks stuk gegaan want we hebben voor de kinderen gebruik gemaakt van de fijne plastic bekertjes en borden.
Het enigste wat ik heb gemist is een strijkplank en strijkijzer maar het is zo ook gelukt dus dat is maar een klein min puntje voor mij.
Hopelijk was alles in orde bij het verzorgen van de woning. Wij hebben het zwembad de avond voordien nog proper gemaakt en met de spons alles proper gemaakt. Deze was jammer genoeg wel stuk door het schoonmaken.
De mosselen van het restaurantje in jullie brochure waren super lekker.