Wat hebben we genoten van 1 weekje in jullie prachtig huisje!!
Genoten van de rust, de streek, … en de Q-time met ons gezin.
Alles was top! Een prachtig huis met airco wat aangenaam was met de warmte.
Een zalig zwembad waar de kids zich geamuseerd hebben.
Kortom … we leefden even als God in Frankrijk!
We komen zeker nog terug !!