Huis en omgeving was zeker in orde , geen schade en ook niets gebroken ! Het was ook een beetje thuiskomen als je voor de tweede keer gaat, leuk gevoel.
We hebben wat restaurants bezocht in de buurt die ons goed zijn bevallen.
Anduze ‘L Histoire SS Faim
St Martin- D’ Ardèche Bellevue
Blauzac Le Progres
Ook een wandeling ontdekt vanuit Maison O Vignes naar Chartreuse de Valbonne ( ongeveer 8 km heen via Saint Paulet de Caisson en ook 8 terug) en nog veel leuke uitstapjes.
(mei 2024)