We zijn vanmiddag thuisgekomen met alleen maar goede herinneringen aan de vakantie!
In het heen en teruggaan hebben we telkenmale nog een overnachting genomen. Op fijne locaties maar niets wat jullie vakantiehuis kon overtreffen.
Zowel binnen als buiten was het genieten. De ligging, maar evenzeer de kwalitatieve materialen/meubelen konden we heel erg appreciëren. Maar ook de kleine zaken zoals vaatwastabs, toiletpapier, een sponsje,.. die we niet meteen verwacht hadden. De persoonlijke attenties (verwelkomingsblad en flesje wijn) deden ons ook veel deugd.
We hebben iedere dag een ochtendlijk uitstapje gedaan (Vaison la Romaine, Aiguèze, Cascades du sautadet, Orange, carrières de lumières, Saint-Rémy-de-Provence, …). We hadden ons huiswerk goed gemaakt en pikten via jullie FB pagina ook wel een en ander.